Głównej zawartości

Proponujemy Państwu usługi outsourcing'owe:


- Konserwacja i bieżąca obsługa sprzętu komputerowego,
- Usuwanie bieżących awarii sprzętu i sieci w okresie 24 godzinnym od momentu zgłoszenia,
- Archiwizacja danych,
- Odzyskiwanie danych,
- Sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania sprzętu i sieci,
- Udzielanie instruktaży pracownikom obsługującym sprzęt,
- Udzielanie informacji i przedstawianie propozycji w zakresie zmian i modernizacji sprzętu informatycznego, sieci strukturalnej,
- Pomoc techniczna w zakresie obsługi oprogramowania (MS Office, OpenOffice, Płatnik, QNT, Gratyfikant GT, Rewizor, itp...),
- Dostawę oprogramowania i sprzętu informatycznego,
- Szkolenia w zakresie oprogramowania biurowego, obsługi sprzętu komputerowego, bezpieczeństwa internetowego oraz innego na życzenie klienta.